logo budżetu

Szczegóły projektu

Tytuł projektu: Budowa oświetlenia skateparku

Lokalizacja projektu: Skatepark znajdujący się w pobliżu szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Droniowickiej

Opis projektu:

Projekt dotyczy budowy oświetlenia skateparku znajdującego się w pobliżu szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Droniowickiej w Lublińcu. W ramach projektu zrealizowane zostanie: wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, budowa masztów oświetleniowych, montaż projektorów oświetleniowych, budowa linii kablowych, budowa złącza sterowniczego oraz inne prace, które są niezbędne do wykonania oświetlenia. Realizacja projektu przede wszystkim zwiększy bezpieczeństwo użytkowników oraz umożliwi korzystanie z obiektu sportowego w godzinach wieczornych. Dodatkowo oświetlenie poprawi widoczność i kontrolę nad obszarem, co ułatwi monitorowanie sytuacji oraz reagowanie na ewentualne incydenty. Projekt będzie służyć wszystkim mieszkańcom Lublińca, przede wszystkim dzieciom i młodzieży, którzy korzystają z tego obiektu sportowego. Jest to dla nich ważne miejsce, ponieważ zapewnia im nie tylko możliwość aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu, ale także sprzyja rozwijaniu umiejętności fizycznych i koordynacji ruchowej.

Krótka charakterystyka projektu:

Projekt dotyczy budowy oświetlenia skateparku znajdującego się w Lublińcu. Celem projektu jest zwiększenie dostępności i bezpieczeństwa użytkowników oraz umożliwienie korzystania z obiektu sportowego w godzinach wieczornych. Dodatkowo oświetlenie poprawi widoczność i kontrolę nad obszarem, co ułatwi monitorowanie sytuacji oraz reagowanie na ewentualne incydenty.

Zestawienie kosztów:

1.wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej8610.00 zł
2.budowa masztów oświetleniowych 10m - 4 szt.34440.00 zł
3.montaż projektorów oświetleniowych 6 szt.10332.00 zł
4.budowa linii kablowych 1 kpl.6150.00 zł
5.budowa złącza sterowniczego 1 kpl.6150.00 zł

Szacunkowy koszt realizacji projektu: 65682.00 zł

Inne uwagi:

Szacunkowa wycena uwzględnia materiały i robociznę

Lokalizacja na mapie: